شروع

 

سلام !!!

این وبلاگ مال آیلین خانم هست.

آیلین خانم یک دختر کوچولو و خوشگله که هنوز یک سالش نشده. تقریبا ۱۱ ماهشه.

من دوست مامانشم !!!

کلی ذوق داشتم که یک وبلاگ برای آیلین کوچولو درست کنم !!!

حالا یکی نیست بگه تو سر پیازی یا ته پیاز !!!!

خوب چی کار کنم دوستش دارم، اگه شما هم یک بار عکس این خانوم خوشگله رو ببینین مثل من می شین.

به هر حال این یه شروع برای آیلین کوچولو هست. از این به بعد مامانش اینجا رو به روز می کنه . شاید هم من !!!

یا حق

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام آیلین کوچولو.
خوش اومدی

محسن سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://isis.blogsky.com

خوش اومدید

غول چراغ سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام

عسک آیلین اوچولو کو ؟!؟!؟

حق یار و یاورت باشه

ناتاشا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام.منم همکار پدر آیلین و قبل از همه عمه آیلین هستم.ما رو هم تو صنف غش کردگانش اضافه کنید.چون اگه هر صبح عکسشو نبینیم کارمونو شروع نمیکنیم.به هر حال شما بیشتر از ما برای این فرشته کوچولو وقت گذاشتید و براش یه کار مثبت کردید و این وبلاگ رو به اون اختصاص دادید.من هم از طرف خودم و بقیه همکارام که دوستدار آیلین هستند از شما تشکر می کنم و باید بگم اگه عکس جدید از آیلین خواستید به ما بگید!!!!!

به ایمیل خود آیلین بفرستین Aylin.jedari@gmail.com

پگاه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام ایلین کوچولو.چقدر تو خوشگلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد